fredag den 12. februar 2010

Introduktion til foto og billedbehandling

Der har vist sig at være interesse for at få en vejledning i, hvordan man klargør fotos til medlemsbladet (og evt. andre sammenhænge), og jeg har derfor tænkt mig at invitere BRAs medlemmer til en lille introduktion til dette emne.

Det vil foregå på den måde, at I medbringer jeres kamera OG brugervejledning til samme, samt meget gerne en bærbar computer, hvis I har sådan én. Der vil være et mindre antal computere i det lokale, vi har fået lov til at låne.

I første omgang vil jeg meget gerne hurtigst muligt have en tilkendegivelse fra interesserede deltagere i form af en mail eller på min mobil (se i BRA-bladet!)

Jeg vil så efterfølgende finde et tidspunkt for arrangementet (skriv gerne hvilke ugedage, der passer jer bedst - jeg kan på forhånd sige, at det ikke bliver en tirsdag!)

Der vil være et begrænset antal pladser! (hvis der bliver stor interesse, kan vi evt. lave et ekstra hold)

hilsen Birthe Gawinski

Ingen kommentarer: